Väldigt

Det är stunder som denna jag önskar att jag bott i ett hus. Då hade jag kunnat skruva upp volymen på max och ylat med. Men, av respekt till mina grannar (synd att den inte är besvarad) så ska jag inte göra det.
Förresten så är klockan mycket, för en pensionär som mig så är det inte bra att vara uppe nu. Därför står tandborstning närmast på schemat. Men jag kan inte slita mig från låten.. Nog för att den hörs inne på toan också, men ändå.

Det är så vackert att det blir blött i ögat. Känslor. Tänk att det är möjligt att sjunga så känslofyllt.
Snacka om att karln vet hur han ska utnyttja sin prosodi. Tack och lov för det.




Ps. Jag har en inbyggd snusdetektor. Ja jäklar i mig.


Ps 2. Har en helmassa att säga, men är för lat att få ner det i ord. Men idag var en rolig dag. Trots armbågen rakt i ansiktet och annat.


Ps 3. Imorrn förväntas ett svar.


Ps 4. "Äh, jag kommer ändå brinna i helvetet, så varför inte?"


Ps 5. Tillhör inte längre.


Ps 6. Kom nyss på min fascination för tänder i spegeln. Kanske borde ta mina gjutna tänder som ligg nånstans hemma i Rossön och ha på en hylla. Tandraden innan operationer och tandställning. Intressant.


Ps 7. Fick Poopern att köpa kellogs special K och gilla det. Muhahahahahahaa.


Ps 8. Hittade ett bajs-mms från Poopern på min mobil. Jag skrattade.


Ps 9. Timothy Treadwell. Slå mig, väck mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0