Bortgående

Jag vet inte riktigt vad som hände igår. Först halvsover jag i stolen, något som bara kan sluta illa. Lägger mig i soffan och ser Kanada ta ledningen med 1-0. Sen är det helt plötsligt tredje perioden och Sverige ligg under med 3-0. Har dock nått litet minne av ett uttalande.
"Är det kört nu?"
"Nej för fan!"

Gjorde också upptäckten att mobilen låg på bordet, vilket den inte gjorde innan då jag hade glömt den i Josses väska. Så mänskan måste ha vart här med den nångång mitt i allt. Mest intressant att jag lyckats hinderbana mig in i köket och tillbaka, inte i vaket tillstånd, utan att bryta benet.

Såg tredje perioden och en stund på Loser, men jag hängde inte med nått vidare så jag la mig istället. Har sovit mig igenom sms och telefonsamtal, trots att ljudet är på. Jag som brukar vakna lätt för det mesta. Har inte orkat kolla vad som står eller vilka som ringt. Folk sov säkert ändå.


Så kan det gå, när sömnen ger sig den på att slå ut en stackare. Tss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0