Godnatt

Jag skrev ett brev
Om att leva med förbannelsen
Jag gav dig min version av sanningen
För att få dig att förstå



Nä, det har jag inte gjort. Och kommer antagligen aldrig nånsin göra det heller. Men det är en fin tanke, att bara lägga upp alla kort. Men det finns ingen mening med det när ingen förståelse finns att hämta. För du kan inte förstå om du inte lever i det själv.

Är bara så innerligt trött, ska dra ner persiennen och sova nu hade jag tänkt. Orkar inte vara uppe mera. Hade planer på att dra några varv på Grisberget, men jag ger upp det.


Pappret luktar stark parfym och emlaplåster. Vilket jag tycker är lite humoristiskt, med tanke på vars ifrån det kommer. Inte emlalukten kanske, men parfymen. Drabbas av stark nostalgi, det är många år sen jag hade emla.
Sist sats droppet utan, det funkar lika bra. Fast min hand var obrukbar ett par dar, fast det hade nog mer med sopan som satt det att göra än nått annat.


Säng och musik nästa anhalt.

Dom små små orden är svåra ord
Och de hårda orden är enkla ord

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0