Idioti

Mitt i allt fick jag veta något som fick mig att fnissa för mig själv. Och jag kände att jo, jag blidde lite glad i magen. Lite sådär i smyg och hemlighetsfullt.
Det indirekt tog lite fart. Spänk jo!

Dagen har spenderats på sjukhus och sen skolan. Skulle få klart medieteorin, iallafall en bra bit på den, men Nicole tyckte att det var viktigt att jag tog en paus och följde med på programrådet.
"Det tar typ tio minuter, sen ska jag också tillbaka hit."
I sällskap med grabbarna grus tog en pippi och snuskskåning plats i Ulrikas rum och nästan fyra timmar senare var mötet slut. Men jag gråter inte för det, det var jätteintressant och även väldigt, väldigt givande. Drack en kopp te och åt en gobulle. Fika på Fredriks begäran, fika som han inte kunde äta. (Muahahaha.) Jag ser det som ett straff för fredagens uppförande, men det är nog bara jag.

Var kvar i skolan tills klockan var närmre elva och vad fick jag gjort? Inte ett skit. Eller jo, jag fick skåningen att skriva åt mig så att min sommar kanske innebär nått bra. Tyvärr fick jag ont i magen över en mening; "... 21 år."
Jäklar. Jag måste lägga på en etta snart... Jippie.
Vi lockade dit norrköpingen också, inte fick hon nått gjort heller.
Vacker allsång blev det , tyvärr blev den störd av han som skåningen önskar att hon kunde slita skjortan av och kamma brösthåret på.


Nä. Var en massa mera men, vem orkar i dagens läge? Förresten ska jag upp imorrn, kanske få glada besked. Såna dära indirekt saker. Det vore ju nått i denna värld.

Så, adjöken adjö, nu stängs fabriken för idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0