Pangligt

Det går att fråga sig om det var värt en biobiljett plus tjugo kronor. Att sitta och för varje tugga växer sig det större. Men, jag är väl en viking. Dock en något illamående sådan.
Kanske för att mitt huvud inte var med, inte när mina ögon alltid ska se vad dom inte ska se. Det börjar bli en ond cirkel.
Det gör bara ont. Värdelöst ont.

Deltog i ett lyssnings- och smaktest. Men som sagt, jag var inte riktigt där psykiskt då jag svävade iväg till platser som inte bör utforskas.
you shut your mouth
how dare you say...


Hade en superlördag iallafall. Inte många fel där. Det är såna kvällar som höjer orkeslinan många snäpp och det löser sig. Ingen mening att beskriva den, den hade behövts upplevts för att förstås.
Men mera sånt åt folket.


Nu ska jag ta och tentera litegrann innan jag ska bege mig upp till Grisberget och reda ut alla tankar som svävar omkring och pockar på min uppmärksamhet.

Måndagar. Åh, ständigt dessa måndagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0