Sanningsläran

Jag ska "lala" mig igenom livet och aldrig mer säga ett ord. Är så äckligt less på det där nu.
Fick en flashback, från en tid långt tillbaka, och då går det ju att börja fundera. Borde jag inte lärt mig?
Jo. Det borde jag.
Så, från och med nu har jag lärt mig.

Håll det långt, långt, långt, så långt bort det bara går från andra så klarar du dig nog bra här i livet.



Det är dags att lära sig läxan att det alltid kommer ut.


Thats all folks.


Nu blir massa bra musik innan det blir första hockeymatchen för mig på alldeles, alldeles förlänge. Ser aldrig på tv nuförtiden, den bara står och dammar. Skönt.
Det ska bli väldigt, väldigt bra att se hockeyn igen. Det saknas.

ibland gör man rätt, ibland gör man fel.
lev med det.
det är inte hur man har det,
det är hur man tar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0