Tack

Kvällen blev precis som jag ville. Bara roligt. Minus allt HUMHUM och ganska mycket mera HUMHUM. Missade dock klassfestgrejen, så kan det gå.
Fick en ny vän. Sverker. His maj män. Sitter fast i mina nycklar och håller med mig om allt, en bra själ helt enkelt.

Är tyvärr lite rädd för att jag blivit riktigt jäkla blåst. Men jag hoppas att det bara är en känsla som inte sitter i imorrn. Skulle det visa sig att det är så... ja, då är det nog bara att ge upp tanken på det godare.



Dagens absolut bästa säg, någonsin kom av en skåning. Tänk att sitta med två stycken skåningar, alla vet vi ju att dom är lite smått... efter, för att uttrycka det fint.
"NEEEJ! Inte korven! KONTROLLEN!"
Och det är sagt mellan en skåning till en annan. Behöver jag tillägga att jag får ont magen bara av att tänka på det? Längesen jag skrattade så gott. Det blir nog inte bättre humor än det. Inte korven...


Solen lyser. Hur ska jag nånsin kunna sova?
Världen är som den är. Det finns underlättning att få, om du ser tillräckligt långt.

Kommentarer
Postat av: Josse

jag undrar samma sak..HUR FAN SKA JAG KUNNA SOVA??? hallå! kom dock hem från efterfest för exakt 42 minuter sen, ska man skita i det?? hmm, funderar starkt på't.. sova kan amn göra när man är död??

2009-05-30 @ 08:44:08
URL: http://shopoholicer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0