Hola bola

Champions League hemma hos Jonniii ikväll. Det finns nog få saker som jag tycker så mycket om som att sitta och se sport tillsammans med mänsker som kan. Alltid lika kul att få veta vars spelare tagit vägen och få massa extrainformation som jag inte vet hur jag klarat mig utan. (Lite ironi i det sista, men jag tar med det.)
Tydligen är Messi lika lång som mig. Även om jag tar just det med en nypa salt. Lite längre är han nog.

Sen finns det ju inte mycket som når upp till humorn att sitta och lyssna på ett gäng väldigt insatta mänsker som diskuterar fotboll i alla former. Det finns nog inte många ligor dom inte har nån koll på.

Mina två målgörare gjorde målen också. Ajm a pro.

Jag är inget superfotbollsfan, men det är bra kul att se ibland. Men inget slår att se Rossöns IF, det är ju en sak som är säker.


Det blåser väldigt. Tappade dörrn när jag skulle över till fotbollen, tur att jag har superreflexer och att min handled höll.


Någon liten charm finns det nog i att folk tror att dom vet saker. Men det är klart att det är ju en fördel att få veta vad jag egentligen tycker och tänker om vissa ting här i livet. Ifall jag missat det själv.
Men tro mig, jag har lärt mig min läxa. Äntligen. So keep on going. Huvudsaken är att jag vet hur det ligger till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0