Inte där

Hej, ja, vad ska det bli av mig?

Från din öde ö.

Existentiell kris? Nja. Jag vet inte. Mer än att jag haft en bra kväll, är pissigt hungrig men inte kan äta. Blir störd av idioter som traskat till Max. Funderar på mycket.
Lyssnar på låten som Markus Krunegård sa åt mig att lyssna på, lyssna och... ja, lyssna. Inse storheten kanske?

Du är en förlorare men...


Vattnet luktar lax. Det är illa.


Tomt, är det med. För, planen är i kras. Inte i kras, men obrukbar. Ofullständig. Samtidigt är det snart sommar. Tiden har gått så sjukt snabbt.
Kanske just därför? Nu vill jag drömma.
Drömma som den senaste natten. Är det så, om det dröms, då kommer det aldrig ske? Eller om det tänks? Är det kört då? Eller är det tankar från en annan värld. Jag vet inte.

Plingeling, nu ska jag sova. Mina ögon övergav mig för sisådär ett år sen.
Adjöken adjö.

Kommentarer
Postat av: Urban

Så när Markus säger att du ska lyssna på den så gör du det och inte när jag sa det? Svinigt! Ska dräpa Mackan med kniv och gaffel.

2009-05-24 @ 11:59:55
Postat av: Urban

Så när Markus säger åt dig att lyssna på låten så gör du det och inte när jag sa det. Damn, jag ska dräpa Mackan med gaffel å kniv.

2009-05-24 @ 12:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0