Vårstädning

Jag funderar starkt på att byta ut vissa folk i mitt liv. Eller, byta ut och byta ut. Slänga iväg dom nån annanstans är mer korrekt. Mest bara så att jag ska slippa smällar i nacken, odiskreta viskningar och högljudda rop. Och det ska väl tilläggas att det inte är för min egen skull utan mer för oskyldiga folk som antagligen aldrig kommer förstå vad som händer.

Fast det är klart, skulle jag slänga iväg dom jag funderar på (allra mest Niclol) så skulle mitt liv bli rätt fattigt. Så dagens fråga är väl ifall jag ska sätta andras outpekande framför mitt liv? Tål att tänkas på.


Dagen har innehållt en massa olika saker. (Tyvärr också en smäll i nacken.) Fick ett sms från skåningen där det stog att det ösregnade ute. Det måste jag ju bara säga, om det där anses som ösregn, hur kommer då mänskan att reagera när det verkligen spöregnar? Det måste ju kännas som att syndafloden har återvänt i bästa fall.
Lektion där vi fick lära oss att vi vill ha det mjukt i rumpan. Även att Djosi är en snoppsugare. (Minst fyra idag. Bra där.) Jag fick ett akutanfall av.... att vara gammal. Niclol skriker att hon vill ha polly. (Det var dock i pc. Höhö.) Försökte mig på en "mirrors"grej, att slita av mig nederkäken från ansiktet. Det gick inget vidare.

Kvällen avslutades med film hos snoppsugarn. Jag lyckades spilla ner mig med vatten ala Mr Bean. Men jag bjuder på det.


Har hittat ett supersätt att somna på, känns skönt. Så, nu ska jag ta och göra det. Jag hoppas dock att mina sjuka drömmar tar och lugnar ner sig ett snäpp eller två.

Godnatt världen, ge mig styrka att bli supermedieteoria-smart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0