Orepat

Jag insåg en sak idag, sådär nästan precis efter att jag höll på att bajsa på mig av rädsla när entrédörrn öppnades. Varför den där dagen, en gång för några veckor sen, blev som den blev. Då allt las över på en stackars oskyldig mänska, att det egentligen var riktad åt ett helt annat håll. Och att det tolkades till nått helt annat, som ja, jag inte direkt kan säga nått om. För, hade jag inte varit jag. Då hade jag nog med tänkt så. Tänkt helt fel helt enkelt.
Men nu är jag jag, och jag vet. Jag vet faktiskt att ett besök på systemet kan ändra mycket. Och jag kommer ihåg att jag tänkte då, att oj.

Det bara slog mig idag påväg till skolan, antagligen kan lite distans reda ut. Hjärnan är allt bra mysko.

Meen, rätt smaskig också.


Jag och Josse satt tydligen och bad på Robins balkong. Jag kommer ihåg det nu.

Det är klart jag kommer från rymden.
Jordklotet ligger i rymden.


Det satt fast en död geting på mitt fönster. Huvudet rakt in och kroppen rakt ut. Det måste blåst nå gröndjävulskt.

Kommentarer
Postat av: Josse som verkligen ville se en het naken kille där och då!

Ehm ja d gjorde vi! Hallå dissa inte vårt andliga plan! hahah det var grymt kul, men jag kommer inte ihåg meningen med denna bön nu såhär i efterhand. Jag vet vad du ville, men inte vad jag själv tänkte. Det var säkert ngt i stil med: Oj, titta vad många fönster det är på andra sidan huset, tänk o se ngn naken kille där, amen!

2009-05-27 @ 00:29:10
URL: http://shopoholicer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0