Döding

Slakt i åttifemman inatt. Först var det Sven-Bertil som mosades mellan två norrköpianska händer och nu ligg död på satsumas-skalen. Sen var det Tuva som fick sig en smäll med min tomma plastpåse inne på toaletten, halvdöd fick hon spolas ner i avloppet.
Förhoppningsvis finns det ingen Sverker eller Lotta som gömt sig i ett hörn någonstans och väntar på att jag ska krypa ner i sängen och bli ett lättinfångat offer.



Jag fick veta en sak av Fröken cykelpump (vi är båda låååånga och blååsta?) idag som borde få mig att skämmas livet ur mig. Vilket jag iochförsig gjorde för en sekund, tills jag intalat mig själv att det faktiskt bara är hon som konspirerat ihop sin lilla historia. Ja jäklar alltså. Valborg. Sicket kaos jag befann mig i. Mer än jag anat själv. Höhö.
Men Josse jag lovar, jag ÄR inte åtta år. (Nästan så jag gråter lite.)


Nu, mjusic maestro och gömma huvudet under täcket. Ska unvika luftanfall på alla sätt.

Kommentarer
Postat av: Cykelpumpen :D

Oh stolt mördare till Sven-Bertil äro mina nörrkäpingshänder:D



Lillpippin, jag looovar att jag inte drömde det, du ska skämmas:D MOAHAHAHH!

2009-05-18 @ 20:54:51
URL: http://shopoholicer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0