Välkommen åter

Fy fan va ful du är, jävla glasögonorm!

Som den sanna orm jag vart sen många år tillbaka, räkna inte gammelheten den ger dig en smocka då, så är det ju som så att ett par glasögon saknas ett ansikte som är van vid det. I en lägenhet på 34 kvadrat så finns det inte för många ställen för glasögon att försvinna. Men, som den lyckade mänska jag är, så är inte för många letningar så svåra att dom inte ger resultat. Glasögonen hade ramlat bakom elementet och det är då, mina damer och herrar, det är bra att ha armar som tar sig in.

Så, ett "hej-jag-ska-döda-mig-själv"-ärr på armen till att ha ett par glasögon på tryggt avstånd senare så tror jag att kvällen trots allt kommer att överlevas.

Och, just det. Om nån idiot får för sig att förstöra min kväll, precis som jag fick valborg förstörd, så betackar jag mig det. Håll era påhittade lögner för er själv. Saker blir som dom blir, att sen lägga över allt på ena parten är bara patetiskt.
En relation, hur den än ser ut, kräver minst två mänsker. Du måste ge och ta, inte bara ta.


Åt helvete med himlen, jag har inget att betala mer. Nu vill jag bara ha en plats att flyga bort från er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0